Hoe kan ik een DVD afspelen met VLC?

Gaat hier om 'Die Untergang', als ik klik op afspelen met VLC dan krijg ik allemaal rare kleuren. Als ik de DVD op mijn computer zet doet hij het wel, maar die 8 GB gaat wel even duren en daar heb ik zowie zo geen zin in (I.V.M. vrij ruimte).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ff zeiken hoor: het is sowieso en niet zowie zo :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de wc is de trap af
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-p

Het beste antwoord

waarschijnlijk is de codec beschadigt even de nieuwe versie van vlc installeren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al het andere kan ik wél afspelen (andere filmpjes).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vreemd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kun je de dvd wel in windows media player afspelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk omdat er een menu op zit, zo'n menu waar je ondertiteling kunt kiezen ect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat als ik hem (gedeeltelijk gedaan) erop zet hij het niet doet als ik hem inklik bij de film, maar wel als ik het menutje opstart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wmp gaat ook niet, maar die gebruikte ik ook nooit.
ik heb iets niet geinstaleerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer eens een vob bestand op de dvd rechtstreeks af tespelen door rechter knop afspelen te drukken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar bedankt voor de hulp, ik zet hem gewoon helemaal op mijn computer en dan kan ik wel kijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
succes ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zit geen vob bestand op.... wel een BUP bestand maar die kan ik niet afspelen (gebeurt niets).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
YEAAAAAAAAAAAAAAAA hij doet het! Nogmaals bedankt voor je hulp, en ik zal wel even je vraag als beste aanvinken (Niet dat er iemand anders is waarbij ik het kan doen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus dat is de oorzaak bup bestand
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is een backup bestand

Andere antwoorden (1)

Controleer of die met een andere speler wel af te spelen is, dan weet je of er niets mis is met VLC... De DVD kan ook niet in orde zijn of wellicht verkeerd gekopieerd zijn... Dan sleutel je verkeerd... Dus eerst checken of de DVD wel deugt en dan verder kijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DVD deugt wel, hij doet het bij mijn DVD-speler wel en is een orginele.