Ik zoek een film met het thema "circus".

Alles is welkom, zowel horror als humor als kinderfilm...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

De film 'IT' gaat over een clown..
Ik vond hem toen ik 14 was echt doodeng. Ik weet dat het niet echt direct met het circus te maken heeft, maar dit is zeg maar de andere kant van de clown.. en een clown hoort natuurlijk zeker wel bij het circus. Daarom denk ik dat deze film toch wel aan je thema kan voldoen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb er nog 1 gevonden! :D Zie de 2e link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ik heb ooit een wat oudere (zwart/wit) film gezien die "freaks" heette dacht ik, of "freak show".
was opgenomen met mismaakte acteurs, en speelde in het circus.
staat me bij dat ik het een erg mooie film vond.

Toegevoegd na 8 minuten:
ik heb even gezocht: de film heet "freaks", en is van tod browning.
hij is uitgebracht in 1932.
14 jaar geleden
Cirque du Freak, The Vampires's Assistant2009
http://www.imdb.com/title/tt0450405/

The Circus uit 1929
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Circus_(film)

Polly of the Circus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Polly_of_the_Circus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan?.
Sites zijn helaas wel engelstalig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Prestige

Toegevoegd na 51 minuten:
.Maar let op,het is wel moeilijk te begrijpen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Federico Fellini's, La Strada, een oude film met Anthony Quinn. Oscar winnaar in 1956 voor beste buitenlandse film

Toegevoegd na 4 minuten:
Any Day , film met Danny Kaye

Toegevoegd na 7 minuten:
Merry Andrew, met Danny Kaye
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trapeze (1956)

Mike Ribble was ooit een groot trapeze-artiest, en de enige die ooit een driewaartse salto wist te maken, totdat hij een ongeluk kreeg. Tino voegt zich bij het circus, en weet Mike over te halen om hem de driewaartse salto te leren. Lola, een acrobate, hoort dit en wilt meedoen met de act.