Wie weet de titel van een film over reïncarnatie van een vrouw?

Het grappige is, dat als ik zoek naar deze film op Google kom ik deze pagina tegen: http://www.yihit.com/topics.php?id=106

In de zesde reactie staat de film die ik bedoel, dus kennelijk is er nog iemand naar die film op zoek.

Volgens mij is hij ooit uitgezonden op RTL4 tijdens de waargebeurde verhalen avond. (Dacht dat dat op dinsdag of woensdag was)

Helaas weet ik niet meer hoe lang geleden het was dat ik hem gezien heb. Ik denk tussen 1997 en 2006.

Sowieso niet na 2006. En waarschijnlijk niet voor 1997 want volgens mij mocht ik toen nog niet zo laat naar bed :-D

1.3K
Antoni
9 jaar geleden
De beschrijving van het verhaal zou ook bij je vraag moeten staan, vind ik. Van de website die je noemt, kan die beschrijving worden verwijderd, en dan kan niemand meer vinden wat je precies bedoelt. "Een vrouw van een jaar of 30 wordt vermoord en in het water gegooid, ik geloof dat ze gewurgd wordt en vanaf een bruggetje het water in gegooid wordt. In haar volgende leven is ze ook zo die leeftijd, en wordt ze ineens steeds erg angstig van water.Het begint met een fontein, of iets van een watersproeier in de tuin. Een keer valt ze bijna het water in en kan ze zich vastgrijpen aan iets wat uit de grond steekt, als ze kijkt is het een rode schoen, de schoen die ze aanhad in haar vorig leven toen ze vermoord werd.
Ze komt in contact haar moordenaar, al weet ze niet dat hij het is, hij probeert haar opnieuw te vermoorden. Dat lukt hem niet, Ik ben op zoek naar deze film, ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de hand van deze omschrijving.
Ik dacht mij te kunnen herinneren, dat haar vorige leven zich afspeelde in de jaren 50 of 60."

Antwoorden (1)

Aubrey Rose film uit 1977
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Dit is het verhaal van de gezochte film op http://www.yihit.com/topics.php?id=106 : "Een vrouw van een jaar of 30 wordt vermoord en in het water gegooid, ik geloof dat ze gewurgd wordt en vanaf een bruggetje het water in gegooid wordt. In haar volgende leven is ze ook zo die leeftijd, en wordt ze ineens steeds erg angstig van water.Het begint met een fontein, of iets van een watersproeier in de tuin. Een keer valt ze bijna het water in en kan ze zich vastgrijpen aan iets wat uit de grond steekt, als ze kijkt is het een rode schoen, de schoen die ze aanhad in haar vorig leven toen ze vermoord werd.
Ze komt in contact haar moordenaar, al weet ze niet dat hij het is, hij probeert haar opnieuw te vermoorden. Dat lukt hem niet, Ik ben op zoek naar deze film, ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de hand van deze omschrijving.
Ik dacht mij te kunnen herrinneren, dat haar vorige leven zich afspeelde in de jaren 50 of 60." en dit is het verhaal van de film "Audrey Rose" op http://www.imdb.com/title/tt0075704/ : "In New York, Janice Templeton is happily married with the executive Bill Templeton and they live in a comfortable and fancy apartment with their eleven year-old daughter Ivy. One day, Janice is stalked by a weirdo and she tells her husband. Soon the stranger contacts them and invites the couple to meet him in a restaurant. Elliot Hoover tells to Janice and Bill that his daughter Audrey Rose died eleven years ago burned in a car crash and her soul would have reincarnated in Ivy's body. Bill and Janice believe that Elliot is nuts and Bill tells his lawyer to get a restraining order against Elliot. However, Ivy has dreadful nightmares and only Elliot is capable to calm her down. When Elliot abducts Ivy, Bill and Janice go to the court to arrest him. But Elliot wants to prove that Ivy and Audrey Rose are the same soul." Behalve de reïncarnatie zie ik maar weinig overeenkomsten.
Antoni
9 jaar geleden
Voor wie het Engels niet machtig is, is dit het verhaal van de film "Audrey Rose" in het Nederlands: "Een koppel uit New York heeft een probleem met een bizarre man die zich als een stalker gedraagt. Hoewel ze hem proberen weg te krijgen uit hun omgeving, weet hij in hun huiselijke kringen binnen te dringen. Dan probeert de man hun ervan te overtuigen dat hun dochtertje een reincarnatie is van zijn dochtertje, genaamd Audrey Rose." Zie ook: http://www.moviemeter.nl/film/5170
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Lijkt me niet de juiste film.