Komt Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2 ook op normale DVD uit?

Ik vroeg me af of HP and The Deathly Hallows (2) ook op gewone dvd zal uitkomen en niet alleen op Blu-Ray?
Misschien kan iemand me verder helpen!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je eigenlijk aan het idee? Kan je wel de aankondiging van de BR vinden en niet van de DVD? En ik kan je geruststellen er is nog geen enkele filmmaatschappij die het op dit moment in zijn hoofd zal durven halen om welke film dan ook alleen op BR uit te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je brengt me wel op het idee voor een leuke vraag trouwens.

Het beste antwoord

Vanzelfsprekend.

De meeste mensen hebben nog steeds een DVD speler i.p.v. een Blue-Ray.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker komt hij ook op DVD uit. Je kunt hem bij BOL reserveren:

http://www.bol.com/nl/p/dvd/harry-potter-and-the-deathly-hallows-part-2/1002004011496251/index.html
rose