Mag je miderjarigen aanraken in films?

Ik kijk nu de film Nothing is private. Een man raakt een minderjarig meisje haar borst aan. Maar mag dit wel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
De actrice was 18 jaar oud bij het maken van de film volgens: http://www.imdb.com/title/tt0787523/faq?ref_=tt_faq_sm#.2.1.4 "How old are Jasira, Thomas, and Travis supposed to be? Jasira Maroun (Summer Bishil) is 13, Thomas Bradley (Eugene Jones III) is 14, and Travis Vuoso (Aaron Eckhart) is 36. In real life, Bishil was 18 when the movie was filmed. Jones was 19, and Eckhart was 38. "

Antwoorden (3)

Nee ze mag en ook niet voor betaald worden want dat mag pas van 18jaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In films worden vaak meerderjarige tieners als acteurs voor kinderen gebruikt.
Dat betekent dat het meisje dat nu als minderjarige speelt waarschijnlijk wel oud genoeg is.

Het mag niet ook niet in films, minderjarig is minderjarig.

Toegevoegd na 2 minuten:
Antwoord :

het mag dus wel als het meerderjarige acteurs zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het niet mag, dan zou de film Schatjes die gewoon nog te koop is dus verboden moeten zijn.