Netflix is een progamma in internet. Voor 8,99p/m kun je daar onbeperkt gratis series en films kijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Wat heeft dat dan met een DVD te maken?
In de Verenigde Staten is Netflix ooit begonnen als een soort videotheek waarbij DVDs via de post gestuurd en teruggestuurd worden. Pas later is de streamingdienst gekomen die nu ook in Nederland beschikbaar is.
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En wat kan je drmee?
gvrox
9 jaar geleden
De dvd service is niet beschikbaar in Nederland, maar als je op 1 of andere manier een DVD van hun te pakken hebt gekregen dan speel je die af in een DVD speler (hoewel, de regiocode kan nog een probleem zijn...). Met de streamingdienst kun je (tegen betaling) online naar films en TV series kijken, op computer/laptop/ipad