welke film was er gister om 22:45 op rtl 7? het was niet 2 fast 2 furious zoals de gids zegt!

Jongen word na een straatrace terug gestuurd naar zijn vader.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat wat geloof ik born to race en Inderdaad in de gids stond een andere film
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
The Fast and the Furious: Tokyo Drift ?

Dat is een film waar een jongen na een straat race naar zijn vader word gestuurd in Japan om daar te leven.

Daar raakt hij betrokken bij een andere vorm van straat racen, driften.

De film word ook wel gezien als deel 3 in de fast en furious reeks.

Maar de tvgids zegt bij mij weer iets heel anders dat er gister op tv was, erg raar.