Wat is die film over een aanval op het Witte Huis?

Ik heb dus ooit een film gezien en die ging over een aanval op het Witte Huis. Ik weet die naam helaas niet meer... Ik wil de film graag zien met een vriend van me. Ik heb natuurlijk zelf ook al wat research gedaan .. Het is niet Olympus Has Fallen of White House Down .. Ik heb de film gezien met mn overleden vader en heb er zelf ook herinneringen aan .. Hopelijk antwoord!
Alvast bedankt voor de tijd die je besteed hebt om dit überhaupt te lezen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik ben een beetje vaag ben ik bang...
Even wat specificaties:
- Het was gewoon actie, dus ook geen sci-fi of iets dergelijks.
- Er waren gewoon hedendaagse wapens, zoals je die tegenkomt in Modern Warfare enzo.
- Vrij moderne film, dus niet uit de 20e eeuw.
- Het gaat over een *hedendaags* beleg. Dus ook niet iets uit de onafhankelijkheidsdag.
Ik weet dat dit een hoop voorwaarden zijn, maar zo bespaar ik hopelijk een hoop mensen een hoop getyp. Als het niet aan deze *specificaties* voldoet, maakt niet uit! Als je de tijd hebt, reageer dan alsjeblieft!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K
Amadea
9 jaar geleden
Hoe lang geleden heb je de film gezien? En is er nog iets meer over te vertellen behalve dat er een aanval plaatsvindt?
bamibal
9 jaar geleden
Was het wel een film, of kan het ook een aflevering van een serie geweest zijn? In 24 komt ook zo'n aflevering voor.
http://www.imdb.com/title/tt1091237/

Antwoorden (4)

Daar zijn meerdere films over. Ik dacht meteen aan Independence Day.

Toegevoegd na 6 minuten:
Verder hier nog een overzicht met films waarin het wiite huis de sjaak is:
http://screencrush.com/cinematic-white-house-attacks/
Plaatje bij antwoord
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm... Ik ben ook vrij onduidelijk ja... Ik zal alles even wat aanpassen. Dit is 'm trouwens ook niet.. Toch zeker bedankt!!
Misschien Operation Olympus-White House Taken
9 jaar geleden
Ook mogelijk is "xXx: State of the Union", uit 2005. Een actiefilm met onder andere
Ice Cube, Samuel L. Jackson, Willem Dafoe, Peter Strauss.
De minister van defensie beraamt een staatsgreep om te voorkomen dat de vredelievende president te veel op zijn begroting bezuinigt.
Amadea
9 jaar geleden
Olympus Has Fallen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
"Het is niet Olympus Has Fallen of White House Down" staat in de toelichting bij de vraag...