Welke film is dit? Over een stad in amerika met een holbewoner

Het gaat over een stad in amerika, en dan gebeurd er iets, waardoor iemand uit de geschiedenis terechtkomt in de tegenwoordige tijd.. Ze gaan naar de burger king, en die holbewoner snapt daar niets van..

Toegevoegd na 25 minuten:
HET IS NIET ENCINO MAN..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als het goed is is dat Encino man, met Brendan fraser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.moviemeter.nl/film/2060
Encino Man

Toegevoegd na 19 minuten:
Blast from the Past dan??

Toegevoegd na 26 minuten:
alternatieve naam ( van Encino Man) was trouwens California Man ( en ook beter bekend met die naam,althans bij mij nog)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het niet George of the jungle? het is wel geen holbewoner mar toch iemand die er zo uitziet.