Welke film met Yves Montand?

Op het eind van de film wordt de auto van Montand al rijdend ingeklemd door twee vrachtwagens.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

la Menace waar de acteur Yves Montand verkeerdelijk wordt aanzien als een gangster en gesandwicht door drie vrachtwagenschauffeurs en alzo aan zijn einde komt. Le Salaire de la peur is een veel oudere cultfilm waar vrachtwagenschauffeurs nitro vervoeren om een brand te blussen vaneen petroleumontginningsbedrijf. De meest chauffeurs komen om door ontploffingen van de nitroglycerine. Le salaire de lap eur is een zwartwit film uit de jaren vijftig en speelt zich af in een onbekend land. La Menace is een kleurenfilm uit de jaren tachtig en speelt zich af in Canada.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

The Wages of Fear (Le Salaire de la peur).....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je The Wages of Fear
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De titel van de film is La Menace een thriller uit 1977