In Moneyball (2011) wint een baseballteam een hele reeks wedstrijden, tot ze aan het eind toch de laatste belangrijke wedstrijd verliezen.

In Bad News Bears (1976) wordt de laatste (baseball)wedstrijd verloren.
Zo ook in de remake uit 2005.

In A League of Their Own (1992, alweer baseball) hetzelfde liedje.

En in Rocky verliest Sylvester Stallone de bokswedstrijd tegen Apollo Creed nipt, op punten. Ondanks dat het niet gaat om een sportteam toch het vermelden waard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In bring it on worden ze aan t einde tweede
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Best of the best

Toegevoegd na 10 minuten:
Friday Night Lights
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
The Best of the Best (1989)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Racing for time. Een prachtige film over meiden in een jeugd gevangenis die samen een team gaan vormen en meedoen aan een hardloopwedstrijd. Ze winnen, maar worden gediskwalificeerd door een fout tijdens het rennen. Toch zijn ze blij met hun prestatie!