Heeft Katniss (THG) bruin of zwart haar?

In de film heeft Katniss bruin haar, maar in de boeken wordt gezegd dat ze donker haar heeft, daar versta ik zwart onder...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Katniss heeft een typisch Laaguiterlijk. De Laag is de bijnaam van het armste deel van District 12. De mensen hebben er meestal donker haar, een olijfkleurige huid en grijsachtige ogen. Katniss heeft dan ook lang zwart haar, dat ze altijd in een vlecht draagt, grijze ogen en een olijfkleurige huid.

Er zal geen geschikte actrice zijn gevonden voor de rol van Katniss bij wie zwart haar goed stond. Wat maakt het verder uit het het bruin is?.....
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mooie uitleg. Onder donker haar valt bij mij alles van bruin tot zwart. Dus geen lichtbruin, blond of rood. :-)
katniss heeft bruin haar. Want de haarcellen van een mens kunnen geen zwart aanmaken. dus mensen waarvan ze zeggen dat ze zwart haar hebben, hebben eigenlijk heel erg donker bruin haar. katniss zou natuurlijk nooit haar haar hebben geverfd, dus hoort het gewoon bruin te zijn
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Maar een fictief personage hoeft geen normaal mens te zijn. Die kan alles hebben wat de auteur maar heeft bedacht, waaronder blauw haar en driehoekige oren...