The Social Network gaat over Mark Zuckerberg die Facebook heeft opgericht, deze site ging eerst onder de naam "The Social Network door" vandaar de titel.

Het verhaal is dus gebaseerd op waargebeurde feiten, daarentegen is het waarschijnlijk geromantiseerd.
Ze hebben mogelijk dus gebeurtenissen toegevoegd of iets mooier laten lijken dan dat het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De film is gebaseerd op het waargebeurde verhaal over het ontstaan van Facebook, ja dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, danku
Ja de film is gebaseerd op het leven van de maker van Facebook, maar dat wil niet zeggen dat alles wat er in de film is gebeurd ook in zijn leven is gebeurd. Neem het gerust met een korrel zout, of 2 :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, er zal heus wel het een of ander wat verdraaid zijn. Maar ja, het is een echt verhaal.