Waar/hoe kan ik de film 'Hemel op aarde' online kijken?

Ik wil graag de film 'Hemel op aarde' op mijn computer kijken. Maar ik kan nergens iets vinden waar ik hem online of via download kan kijken. Ik wil hem dus voor de duidelijkheid op mijn computer kijken, niet in de bioscoop. Ik wil er best voor betalen als dat moet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Amadea
10 jaar geleden
Op dinsdag 13 mei komt de DVD ervan te koop. Die kan je dus over net iets meer dan twee maanden op je computer bekijken.

Antwoorden (2)

Films die nog in de bioscoop draaien zijn over het algemeen niet online al ergens te zien. Hemel op Aarde kun je nog nergens online kijken. En omdat het een relatief kleine Nederlandse film is, is het ook niet waarschijnlijk dat er al een goede download te vinden is, zoals je wel ziet bij de bekende films.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien bij netflix? Je kan een gratis proefperiode nemen.