Nee, zoals het vorige antwoord heeft aangegeven draait de film pas net in de bioscopen. Het is wel zo dat Willem Holleeder en twee andere ontvoerders van Alfred Heineken de films uit de bioscopen willen halen, maar of dat gaat lukken, is nog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee de voor première is geweest maar op 27 oktober draait hij pas in de bioscoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je bedoelt of hij draait.
Nog niet, want maandag 17 oktober was de voorpremière. Super! Was erbij!
Dus hij komt nog in de bioscoop.

Maar er waren inderdaad protesten tegen de film. Willem Holleeder met twee handlangers eisten dat de film niet zou draaien. (Wat ik persoonlijk nogal dom vind. Ze zouden enkel willen dat de film niet zou draaien omdat teveel mensen er dan 'het fijne' van weten. Maar zo maken ze juist extra opschudding en extra duidelijk dat zij het werkelijk hebben gedaan...)
Maar het is niet gelukt. De film mag gewoon draaien, en je kan lekker naar de bios om hem te zien.