Word de film Maleficent 2014 vertaald naar het Nederlands?

Omdat ik gewend ben dat Disney al haar films vertaald naar bijna alle talen, denk ik dat ze het ook bij deze film gaan doen. Weet iemand dat met zekerheid? En als ze het gaan vertalen, ga ik ervan uit dat ze Malafide of Mefistola (oudere versie) gaat heten, zo heet ze namelijk in het sprookje Doornroosje.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Dat Maleficent (2014) een Nederlands ondertitelende versie krijgt staat vast. Die kan je vanaf 29 mei 2014 bekijken in de bioscopen. Of er ook een Nederlands gesproken versie komt weet ik niet, ik vermoed van niet.