film gezocht waarin een jongen zich opgeeft voor een kooi gevecht, hoop dat iemand het weet?

hij geeft zichzelf na eerst niet te willen wel op, het is een vechtfilm, en hij geeft zich op samen met een vriend op zn kamer, je ziet dan een site met vechtfilmpjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Is dat niet 'never back down?'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat betwijfel ik ook, maar welk deel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan me herinneren van deel één dat hij eerst niet wil vechten maar dat ze dan een vriend van hem in elkaar slaan en dat hij dan wel wil vechten. In deel twee gaat het meer rondom kooigevechten aan de andere kant. Dus dan zou ik voor deel twee gaan. http://www.imdb.com/title/tt1754264/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in Never back down 1 wordt de desbetreffende jongen in elkaar geslagen op een feestje, gaat trainen samen met een jongen genaamd Max bij een MMA trainer, en geeft zich uiteindelijk toch op als Max hem de dvd geeft met filmpjes van de Beatdown.
Deel 2 gaat over Max die dat jaar de Beatdown organiseert en mensen zoekt om daar te vechten.
Hij verzamelt vier jongens die gaan training onder leiding van Case, een voormalig UFC kampioen.
drie van de vier doen al mee aan de beatdown, eentje stopte vanwege zijn oog.
Toen Case verraden werd door een van de drie Beatdown deelnemers Besloot ook nummer vier weer mee te doen aan de Beatdown.
Ik denk dat je Never back down 1 bedoelt
Never back down 1 of 2 komen ongeveer overeen met jou beschrijving
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jessey ik zal ze straks gaan kijken, weet jij soms ook welke film dit is: ook vechtfilm waarin jongen training krijg in de achtertuin, moeder is het hier niet altijd mee eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je iets preciezer zijn?
En wanneer je hem voor het eerst gezien hebt, dan weet ik welke datum ik moet zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 jaar terug ongeveer, uhm zijn vader traint hem met vechttacktieken, dan komt zijn moeder naar buiten van moet je het wel doen enzo, want hij slaat ze zoon ook echt, en dan moet die zoon dat later gebruiken volgens mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb voor je gekeken, heb alleen niks kunnen vinden. Hoop dat iemand anders je verder kan helpen.
P.S. was Never back down de film die je zocht?