Wanneer komt The Hunger Games op Netflix?

Ik heb een Netflixaccount aangemaakt, en er zitten best wel wat goede films tussen, maar ik mis uitschieters als The Hunger Games en Life Of Pi, terwijl die op de Amerikaanse versie van Netflix wel beschikbaar zijn. Waarom dan niet in Nederland? En komt The Hunger Games er überhaupt nog wel op te staan in 2013?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat is lastig te zeggen. Het heeft met veel factoren te maken, zoals de uitzendrechten van het desbetreffende land.
Het zijn behoorlijk nieuwe films nog, dus kan nog eventjes duren.
Er worden wel telkens nieuwe dingen toegevoegd aan Netflix, het beste kun je de Facebook pagina van de Nederlandse Netflix liken, zo blijf je op de hoogte.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Nee, dat is een reactie op je vraag, en die is ook van mij.
Met Mediahint heb je toegang tot de Amerikaanse versie van Netflix, het is een browserextensie. Moet je maar eens googlen.
Meestal komen de films op Netflix zodra er een Bluray/DVD-versie van uit is. Een maand of zo erna. Dit is om de winst te optimaliseren.