Zijn er vergelijkbare diensten als Netflix? En wat is dan het verschil?

Ik overweeg Netflix. Maar nu is er ook Ziggo film on demand. En vast nog veel meer. Maar is dat vergelijkbaar?

10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Naast Netflix is er Videoland, Pathé thuis, HBO go (alleen HBO televisie) en van diverse providers zijn er ook diensten. Het verschil ligt in de prijs (betalen per maand of per film en verschil in prijs daarvan) en in het aanbod (Hbo alleen HBO producties, Netflix van alles).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is ook nog Pathé en Videoland, en zo zijn er nog wel meer.
Ik geloof dat het zo is dat je bij Netflix een bepaald abonnement steeds betaalt.
Bij bijvoorbeeld Pathé en Videoland betaal je per film. Je koopt dan een soort beltegoeden en elke keer dat je een film bekijkt , gaan er een paar euro af. De prijzen liggen tussen de twee en de vier euro per film. Hangt af van de film.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt. Ook bij ziggo betaal je per film. Soms 50 cent en soms tot 5 euro
Poet
10 jaar geleden
Maar is het aanbod aan films even groot?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen idee wat het verschil in aanbod is. Kijk eens op hun website. Daar kan je de films die ze hebben zien.
Poet
10 jaar geleden
Bij Ziggo zie ik ongeveer maar 50 films. Is dus niet vergelijkbaar.