Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke film is dit?

Beste lezer,

Ik weet nog enkele jaren geleden dat ik een film of serie op TV zag, en ik deze weer wil bekijken.
Helaas zag ik alleen het laatste stukje ervan, ik ga wel proberen dit zo goed mogelijk te beschrijven.

Het is in een bos(?) in de buurt van een meertje, in het meertje zitten allerlei rare witte schepsels ( waren volgens mij wit ) die mensen naar beneden slepen en moorden.
Aan het einde gaat er een meisje of een vrouw het meertje in en wordt gepakt door die schepsels.
Haar man of vader smeekt dat die dingen haar loslaten en hem meenemen en dat doen ze ook.
Dit speelde allemaal af in een beetje schimmig-achtig gebied.

Dit is het enigste wat ik me nog herinner.
Ik hoop dat dit voldoende is, zo niet kennen jullie dan nog websites of forums waar je kunt vragen naar je film.

Mvg,

Pavalion

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
571

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is de serie visitors en hebben 1seizoen gemaakt van 12 afleveringen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Weet je zeker dat het een meertje was en geen kuil ofzo? Want de rest van je verhaal wijst op het verhaal de Witte Wieven. Ook zo'n meisje enzo. Maar ik weet niet of hier wel een film van is.... Tja ik weet het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding