Hoe kan een bedrijf een reclame filmpje manilpuleren?

dat aan de hand van dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=p2qlHoxPioM

Toegevoegd na 1 minuut:
en hoever kan een filmpje afwijken van het originele product (zie zelfde link)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe bedoel je precies manipuleren?
Dit lijkt me gewoon een reclame voor een nieuw product. Namelijk, project Natal voor de Xbox, van microsoft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kan zijn dat hij een beetje is verbeterd voor het filmpje, dan dat het product werkelijk wordt/is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mm ok ja, dat zou inderdaad kunnen.

Het beste antwoord

Op de E3 worden dingen soms al erg prematuur getoond. Vaak zie je ook schitterende voorfilmpjes van spellen, dieer in de praktijk lang zo gelikt niet uitzien of niet zo mooi lopen. Soms komt het goed, vaak ook helemaalniet.

Vermoedelijk zit er in dit filmpje een heleboel whishfull thinking, die er in de praktijk nog niet helemaal in te krijgen was. Het zal ook niet meevallen ; een combinatie van de WII ( die ook al niet altijd even goed luistert) en de eyetoy (die nog wel vrij grove bewegingen nodig heeft om te besturen).

In de toekomst moet het kunnen denk ik, als ze zo ver zijn dat alle achtergrond- en foute bewegingen netjes door de camera gefilterd worden, maar vooralsnog denk ik dat het nog wel even kan duren.

Het filmpje máken is een eitje natuurlijk ;ze kunnen wel knappere dingen met de computer. Lijkt me wel wat trouwens ; zo'n afstandsbediening die je NOOIT meer kwijt kunt raken en NOOIT hoeft op te laden. Super-idee.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je moet het - zwaar gemanipuleerde -filmpje denk ik een beetje zien als :Kijk, zo denken wij over de toekomstige ultieme gaming-console, dit is waar wij uiteindelijk naartoe willen werken, en zo gaat het er dan ongeveer uitzien. Maar de technische middelen ontbreken voorlopig vermoedelijk nog, of de financiële haalbaarheid, affijn, erzullen genoeg haken en ogen aan zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze kunnen tegenwoordig alles maken en ook manipuleren met de computer. Kijk maar naar Avatar. Geen idee hoever het afwijkt van het originele product. Het kan toch niet te ver afwijken, anders zullen mensen wel heel teleurgesteld zijn.