Wat is de titel van de film met deze scene?

Wij zijn opzoek naar de naam van de film waarvan we maar een piepklein stukje scene herinneren:
De held is samen met een vrouw. Zij brengt hem naar een grote grot. Daar is ook haar moeder. De vrouw en haar moeder blijken onsterfelijk te zijn en bewaarders / bewakers van iets in die grot, bijv. de fontein der jeugd of kennis (maar dat weten we niet meer zeker).

Mogelijk is in deze film ook het volgende:
- de vrouw kan een ondood of ander bijzonder leger oproepen
- een kale vlakte (woestijn of sneeuw)
- een groot wit sneeuwmonster

Verder weten we helemaal NIKS meer van de film, behalve dan dat die waarschijnlijk na 2005 is gemaakt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Klinkt als The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor.
Hierin zaten ook woestijnvlaktes en ijsvlaktes. Ook sneeuwmonsters (yeti's). Het klinkt als de scene waarin lin (Isabella Leong) samen met Rick O'Connell (Brendan Fraser) bij Zi Yuan (Michelle Yeoh) komt in een grot. Zij zijn beide onsterfelijk.
Castle
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wou ik net zeggen :p
Castle
10 jaar geleden
"Great minds think alike" :zeggen ze toch vaak ;)