Als een film in première gaat, waar en hoe bestel je kaartjes?

Ik wil met een vriend naar de première van The Hobbit - the Desolation of Smaug. Deze gaat 11 december in de première volgens de verwachting. Is dat dan op één plek of in meerdere bioscopen en zoja, welke? Pathé? En kost de première meer dan een kaartje van dezelfde film na de première?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

De première is altijd voor genodigden of soms ook nog voor een paar prijswinnaars van een blad of tv- of radiozender. Er worden haast nooit kaartjes voor verkocht. Daarna kun je naar een bioscoop toe in het hele land om de film te zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een premiere is dus nooit landelijk?

Andere antwoorden (1)

Ik heb voor je gezocht op google maar kan niks vinden over WAAR. ik denk dat dit nog niet bekend is. Waarschijnlijk zal het amsterdam zijn.

Je zou Pathe een email kunnen sturen met de vraag of hun het weten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had ook al gegoogled, maar ik kon niks vinden. Omdat ik bijna nooit naar de bios toega, weet ik niet hoe het er normaliter bij een premiere aan toegaat. Maar aan je reactie leidt ik af dat het iig maar op één plek is?