Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet deze film? (Bruce Willis)

Ik zoek een film maar weet niet meer hoe die heet. Hij is van Bruce Willis, het gaat over een meisje dat een nummer moet onthouden (ze zit een een inrichting) de code schrijft ze op een glas andersom erop. Ik weet alleen echt niet meer hoe die film heet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De film die je bedoeld is Dont say a word maar niet met Bruce Willis maar met Michael Douglas en ( de helaas overleden )Brittany Murphy

erg goeie film

Toegevoegd na 2 minuten:
Mogelijk dat je dacht aan Bruce Willis en een ander film er doorheen hebt verward met Mercury Rising ( autistische jongen die een geheime code kraakt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

da vinci code ofzo? Ik ken hem zelf niet, maar lijkt me logisch...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die bedoel ik niet het is een andere, het meisje in de film speelt dat ze een beetje gek is of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij denkt code: Davinci Code? Beetje simpel gedacht, vandaar mijn -
Kimath
12 jaar geleden
Daar zit Bruce Willis niet in, maar Tom Hanks.
Wellicht: 'Don't Say A Word'
Recensie: De tijd dringt voor Dr. Nathan Conrad (Michael Douglas) wanneer z'n dochtertje ontvoerd wordt door gewetenloze criminelen. Bovendien houden zij constant zijn vrouw die met een gebroken been thuis zit (Famke Jansen) met camera's in de gaten.

De kidnappers vragen echter geen losgeld aan Dr. Conrad, maar hij moet een 'dienst 'verlenen. Hij moet een zes-cijferige code zien te ontfutselen uit het verwarde geheugen van een psyhisch gestoorde tiener (Brittany Murphy) die eigenlijk niet van plan is te praten. De ondervoerders dreigen Nathan's dochtertje te vermoorden als hij niet snel reslutaat boekt. Hierdoor wordt hij gedwongen de code op onorthodoxe wijze te verkrijgen, wat een bloedstollend psychologisch gevecht opgelevert.

Toegevoegd na 49 seconden:
Bruce Willis speelt hier overigens niet in, kan het zijn dat jij je vergist hebt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat weet je vast niet uit je hoofd.... Wat is de bron?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriendin... Die zij zonder twijfel: 'Don't say a word'
Zal ik het even vermelden... En ik zal de recensie ook even als bron vermelden haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is die! hartstikke bedankt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke welkom ;-)
NEE!!!!! The Da Vinci Code is met Tom Hanks en niet met Bruce.

Toegevoegd na 1 minuut:
mij lijkt het ook de film Dont Say A Word
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding