Wie kent deze horror film uit de jaren 80?

Althans ik weet maar 2 scenes uit die film.
De eerste is een vrouw rijdt in haar auto langs een oude school of kinder tehuis en ziet op het dak een kind staan. (maar dat is heel spooky gefilmd.)
In de tweede scene wilt ze behoedzaam en bang een donkere kamer in lopen maar dan loopt er plotseling een figuur van achter de deur door de kamer een kast in...
Echt van die 'hartstilstand' scenes.
Het ging volgens mij over een verlaten of oude school/kinder tehuis...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

effe een paar: The Grudge, emertyville of the excorcist.
suc6 met zoekken.