Weet iemand wat de titel is van de volgende film?

Het gaat over een martelmethode waarin mensen keer op keer vermoord worden en weer tot leven worden gewekt net zo lang tot ze echt net meer kunnen( ja ik weet het, Gruwelijk....)

Toegevoegd na 2 dagen:
Ps het gaat over een geschifte massamoordenaar die die daar een kick van krijgt, bv door middel van stroom of een injectie een vrouw dood en die dan weer tot leven werkt met bv reanimatie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je echt niet ietsjes meer te vertellen? jaar? een acteur? bekende film of onbekende film? quote..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
overigens ben ik mn best al aan het doen met zoeken :-) leuk altijd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was het geen serie toevallig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Insanitarium?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat het alleen over mensen of komen er ook zombies in voor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch maar eens een keertje kijken, lijkt me wel 'leuk'

Antwoorden (2)

Ik denk dat je "The deaths of Ian Stone" bedoelt. Zie de entry in de IMDB, http://www.imdb.com/title/tt0810823/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad "The Deaths of Ian Stone", zie bron en beschrijving op wiki