Waarom gele ondertiteling bij Netflix?

Dit is mijn 2e Netflix vraag, hier. Heb al gegoogeld. Maar kom er niet uit.

Op mijn LG Smart tv (42LM760S) heb ik de app 'Netflix' staan. Werkt allemaal prima. Alleen als ik een film of serie kijk, bijvoorbeeld LOST. Krijg ik gele ondertiteling. Niet super storend. Maar als ik het via de PC kijk zijn de subtitles wit.

Ik vind dit nogal vreemd. Kan iemand mij uitleggen hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Heb hetzelfde probleem op de Samsung, maar ik zag dat de titels op een Philips smart TV wel wit zijn. Het kan dus blijkbaar wel in wit. De Samsung helpdesk geeft geen thuis, die zeggen dat de geen invloed op de Netflix app hebben, maar het lijkt dus een combinatie van Samsung software en Netflix app te zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De gele ondertiteling is standaard bij Netflix. Netflix heeft geen witte ondertiteling en sommige mensen vinden het fijn en sommige mensen niet. Er is niets wat je eraan kan doen.