Waar kan ik kaartjes krijgen voor de wereldpremiere van Catching Fire (in Londen)?

Ik wil heel erg graag naar deze premiere in Londen op 11 november. Er is alleen een probleem: ik kan nergens de kaartverkoop vinden! Weet iemand of er al kaartjes verkocht worden en zoja: waar ze verkocht worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er is geen kaartverkoop; de première is, zoals gewoonlijk, alleen voor genodigden. De kaartverkoop begint voor de normale vertoningen vanaf 22 november zoals op verschillende Britse sites is te lezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De site VIP CONCIERGE biedt wel kaartjes aan, inclusief after party, maar of dat werkelijk gaat lukken en betaalbaar is, weet ik niet.

Wonen "The Hunger Games" 2 World Premiere en After-Party
Tributes verenigen! De tweede aflevering van "The Hunger Games" is binnenkort beschikbaar. Dankzij VIP Conciërge, kunt u en een speciale vriend wonen de ultieme Hunger Games evenement: de wereldpremière en exclusieve after-party georganiseerd door Lionsgate. Met VIP-kaartjes voor de "Hunger Games" in première, kon je een van de eersten in de wereld over te nemen in deze langverwachte filmische gebeurtenis. Hoe geweldig is dat?!

Het wachten zal eindigen op 19 november 2013 (geschatte datum, exacte datum TBD), wanneer de première is gepland. Op de grote dag, kon je kijken naar de film naast de sterren, de regisseur en een paar zorgvuldig geselecteerde VIP-gasten. Vervolgens, toetreden tot de cast bij de ultra-exclusieve afterparty. VIP Concierge zal u in het midden van de actie op het jaar heetste film in première. Deze dystopische trilogie is zeker om een ​​blijvende bestseller op film of in druk zijn, en de after-party is zeker om van te leven als een van Hollywood's best. Plus, wil je niet te wachten tot 2014 of 2015 naar de première van Mockingjay Part 1 of Mockingjay Part 2 bij te wonen. Krijgen in op de actie nu, en plannen maken voor het bijwonen van deze premières later.

Wanneer u de première VIP stijl geraakt, zult u toetreden tot de wil van Oscar genomineerde Jennifer Lawrence en de film mannelijke sterren Liam Hemsworth en Josh Hutcherson. U kunt wedden dat Woody Harrelson, Lenny Kravatiz en Donald Sutherland zal toetreden op de rode loper van de rest van de all-star cast. De film belooft een van de all-time greats zijn. De filmische recreatie van Suzanne Collins 'trilogie verdiende de eerste aflevering een record-brekende 150 miljoen dollar van de film openingsweekend. Met tickets voor deze "Hunger Games" in première , zou je de tien meest succesvolle film franchise te vieren.
- See more at: http://www.thevipconcierge.com/VIPEvents/398/Hunger-GamesCatching-Fire-Premiere-After-Party-VIP-Tickets.aspx#sthash.h7lKaEMb.dpuf
Maar, Ietje is het nu echt zo belangrijk om de film als één van de eersten te zien?
Als hij regulier in een Nederlandse bioscoop draait is het nog steeds de zelfde film en kun je hem voor het geld dat je in Londen betaalt misschien wel 50 keer zien!

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry voor de gebrekkige vertaling.