hoe noemt de film waarin een meisje door een magische poeder 45 wordt?

Ik herinner me een film waarin het een tiener meisje van 16 haar verjaardag is en van haar beste vriend krijgt ze een soort wens poeder of zo , even daarna word ze in een kast geduwd en het poeder valt op haar en ze wenste dat ze 45 was of alleszins een volwassen vrouw . Na een tijd bevind ze dat het moeilijk is , dan word ze terug 16 en gaat in een huis wonen met haar beste vriend waar ze uiteindelijk verliefd op werd en het was een huis dat ze zelf ooit in het karton hadden gemaakt of zo iets , ik herinner me geen namen van acteurs weet iemand dit misschien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een film kan niet noemen, maar wordt door mensen zo genoemd. De gevraagde film heet "13 going on 30". Een film uit 2004, met onder andere Jennifer Garner.
Amadea