Ik zoek een britse komedie film, Het speelt af in een klein dorp waar mensen worden onthoofd en een rechercheur uit het grote stad komt oplossen?

Ben er al zo lang op zoek na! Heb ongeveer 6 / 8 jaar geleden op canal+ voorbij zien gaan, maar heb nooit kunnen vinden. Was erg droog britse humor.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is het de film HOT FUZZ met de acteur SIMON PEGG in de hoofdrol.

Antwoorden (2)

Sleepy Hollow, met Johnny Depp?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mogelijk de film Hot Fuzz. Dat is een Beitse komedie film over een rechercheur uit de grote stad in een klein dorpje. Weet zo snel niet meer of er mensen onthoofd werden, en hij is van 2007: http://www.imdb.com/title/tt0425112/
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, helaas ook niet! Hot Fuzz is het ook niet.
Ritsuka
10 jaar geleden
jammer, dan weet ik het ook niet