Hoe moet je praten als een minion?

Hoe je moet praten als de poppetjes van verschrikkelijke ikke 1/2!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Het is geen taal, het is meer een soort gebrabbel wat de regisseurs hebben bedacht.
Zitten woorden in uit het Engels, Spaans, en Frans, o.a. en het word versneld afgespeeld.

Zijn wel een aantal dingen met betekenis die mensen gevonden hebben: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/1002554_516604338409483_357518759_n.jpg?dl=1

Het is dus geen taal, gewoon een soort gebrabbel met een paar bekende woorden er in, en dan versneld afgespeeld en een hoog stemmetje van gemaakt.
Ritsuka