wie zit er in het pak van e.t. ?

Ik heb me altijd afgevraagt wie er nou in dat pak zat, wie E.T. Speelde. Wel wist ik dat meerdere mensen zijn stem inspraken, maar ik ben er nog steeds niet achtergekomen wie het nou was.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.4K

Antwoorden (1)

Wat betreft de gegevens die op IMDb staan zat er geen mens in dat pak, maar werd E.T. met speciale effecten tot leven gebracht.
E.T. werd gemaakt door Carlo Rambaldi. Pat Welsh sprak de stem in. De E.T.-effecten werden verzorgd door Robert Avila, Eugene Crum, Frank Schepler, Bob Townsend, Richard Zarro, Richard Zarro, en Steven Willis. En nog een heleboel mensen hielpen hen daarbij.

Toegevoegd na 8 minuten:
Maar wacht, ik had niet ver genoeg gekeken. Helemaal onderaan staan nog meer namen van mensen die verantwoordelijk waren voor de bewegingen van E.T. Met als hoofdpersoon Michael Patrick Bilon (1947-1983) die met als bijnaam Little Pat' en zijn lengte van 86 centimeter inderdaad in het pak van E.T. de rol speelde.
Amadea