wie weet de titel van de film?: mensen die als een soort slaven worden ingezet in mijnen deze mensen hebben chip in nek en krijgen daardoor schokken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik denk dat je 'wedlock' bedoelt.
http://www.imdb.com/title/tt0103239/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wedlock is het niet,
bedankt , het is echt een oude flick ik was 5 jaar en de film maakte destijds veel indruk op mij ben nu 37 hahaha
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is allemaal info die bij de vraag moet staan. De film is dus waarschijnlijk van rond 1980 of daarvoor.