Hoe heet de film die gaat over klonen en heeft als kenmerk dat elke kloon een extra stip op zn oog krijgt?

Ik zit maar te denken maar kan er maar niet meer op komen.

De film gaat over een man die gekloond wordt en daar komt hij achter. Het begint met zn hond die hij kan laten klonen. Hij wordt daarna achterna gezeten omdat hij te veel weet.
Het aantal keren dat hij was gekloond kon gezien worden aan het aantal vlekken in je oog.

Ik hoop dat iemand de titel weet want ik zou de film graag nog een keer willen zien....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Dat is de film 'the 6th day' met Arnold Schwarzenegger: http://www.imdb.com/title/tt0216216/
De stipjes staan op het ooglid als je die omlaag trekt.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks!!!:)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
..zal ik het duimpje omhoog dan maar doen? ;)