Bestaat de Film waarin mensen erg onverstaanbaar Brits praten?

Ik heb ooit een trailer gezien van een film waarin mensen dus heel erg onverstaanbaar Brits praten. Weet iemand waar en hoe ik die trailer kan vinden? is deze film ooit echt uitgebracht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Deze film heet Skwerl. De oorspronkelijke versie staat bijvoorbeeld op Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Vt4Dfa4fOEY .

In die oorspronkelijke versie is echter het Franse liedje dat je op de achtergrond hoort, gewoon echt Frans. Daarom is een verbeterde "versie 1.1" van Skwerl uitgebracht, waarin de tekst van het liedje net zo'n onverstaanbaar pseudo-Frans is als het onverstaanbare pseudo-Brits van de film zelf. Die "versie 1.1" vond ik voor je op Vimeo: http://vimeo.com/29720808 .

Skwerl is geen trailer, maar een korte film. Skwerl is als zodanig uitgebracht.

Toegevoegd na 1 uur:

Ik heb een link toegevoegd naar een pagina met wat meer informatie over Skwerl.
 \
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geweldig, ik kende de film niet! Echte films met Britten die Engels spreken en die haast niet te verstaan zijn: "Snatch" (er worden zelfs grappen hierover gemaakt in de film), en soms heb ik ook grote moeite met sommige personages uit "The Full Monty".