Hoe maak ik mijn DVD regiovrij?

Hallo,
ik heb een tijdje geleden een DVD box van Live Aid 1985 gekocht in een tweedehands winkel, alleen er zit een Regiobeveiliging op... Op mijn windows 7 pc heb ik mijn eigen regio kunnen aanpassen, alleen ik wil hem ook op mijn DVD speler kunnen zien. Wat moet ik hiervoor doen? Ik heb geen zin om met de DVD speler te rommelen aangezien ik er weinig verstand van heb. ik heb ook al gekeken naar oudere vragen alleen daar zag ik niet het goede antwoord wat ik zocht.

ik heb al geprobeert DVD Shrink te downloaden, maar Norton staat dat niet toe.

Toegevoegd na 40 seconden:
Het gaat om een Regio 1 uit Amerika, ik wil hem regiovrij hebben

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zult hem sowieso eerst naar je pc moeten kopiëren en daarna zelf opnieuw branden maar dan regio vrij.
Voor het regio vrij maken zelf kun je PgcEdit of het wat oudere Ifoedit gebruiken.

Antwoorden (1)

Hoe je een dvd regiovrij maakt weet ik niet maar je dvdspeler regiovrij maken is vaak niet zo moeilijk, is een kwestie van een bepaalde code intoetsen. Welk merk dvdspeler heb je en welk specifiek type?