Waar kan ik exact zien welke muziek nummers een film bevat buiten de aftiteling?

Dan hoef ik niet eerst de hele film te downloaden om dit te kunnen bekijken.
Of mischien weet iemand waar alleen de aftiteling is te downloaden of de aftiteling in tekst.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

je kan de app shazam gebruiken als dat liedje erop is dan laat je hem luisteren (shazam app en klaar is kees) ps je hebt wel internet nodig,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb geen tablet.

Andere antwoorden (2)

Op imdb.com kun je van een film de soundtrack opzoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voorbeeldje:
http://www.imdb.com/title/tt1853728/soundtrack?ref_=tt_trv_snd
bamibal
11 jaar geleden
In de Internet Movie Database http://www.imdb.com/ is enorm veel informatie te vinden over de meeste films die worden uitgebracht.

Of van álle films álle muzieknummers op de website zijn te vinden, dat kan ik niet garanderen, maar ik ken geen uitgebreidere site over films dan deze.
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb inderdaad wel eens een enkele keer gehad dat een bepaald nummer dat in een film gebruikt werd, op imdb niet erbij stond, maar over het algemeen lijkt het altijd erg compleet te zijn.