Tot wanneer draait "Where the Wild Things Are" in de bioscoop?

Of meer in het algemeen: waar kan ik vinden tot welke datum een film draait?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Via deze site. Moet je je wel even registreren:

http://www.biosagenda.nl/index.php?action=aanmelden

Toegevoegd na 59 seconden:
En volgens belbios.nl draait hij volgende week nog in Pathe, De Munt, Amsterdam!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet op de site van de nioscoop kijken waar je altijd heen gaat. meestal staat daar alle info.