Hoe heet de film waarbij de beheerder van een apparementencomplex camera's plaatst in de appartementen

Beheerder krijgt een relatie met een van de bewoonsterS

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

"Sliver", uit 1993.
Carly Norris betrekt een appartement in een wolkenkrabber in New York. De laatste tijd hebben zich in dit gebouw een aantal mysterieuze en dodelijke ongelukken voorgedaan. Spoedig komt Carly in contact met twee medebewoners: Zeke Hawkins en Jack Lansford. De laatste is een opdringerige auteur van misdaadromans die bezig is de mysterieuze moorden te onderzoeken. Carly begint een gepassioneerde verhouding met Zeke, die haar introduceert in de wereld van telescopen, verborgen camera's en passie. Gaandeweg krijgt ze echter het vermoeden dat haar nieuwe vlam een geheim verbergt.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel
The appartment