kan u mij helpen om de titel van deze film te vinden?

de film gaat zo: een meisje komt oppassen bij een oud gezin die erg afgelegen in het bos woont de man kan niet praten dat komt omdat zijn vrouw bezeten is door een geest en daarom wil ze een jonge vrouw als oppas die zij dan kan verwisselen met haar zodat ze weer jong word

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Skeleton key een Amerikaanse speelfilm uit 2005 onder regie van Iain Softley.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De film is een horror/drama, geen speelfilm :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
genre met een soort film vergelijken.. Zelfstandig naamwoord: speelfilm
''door acteurs gespeeld verhaal dat verfilmd is'' Dus in deze film zijn er geen acteurs?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In elke film zowat is er een acteur. De vraagsteller vraagt om een film, dus het is al duidelijk dat het om de soort film: speelfilm gaat.
Wanneer jij dus extra erbij zet: speelfilm, ga ik er vanuit dat je een genre bedoelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misverstand ^^
Dat is "skeleton key"; het meisje komt trouwens niet oppassen, maar als prive-verpleegster. Erg sterke griezelfilm rondom het thema voodoo.