kent iemand filmkoerierprodukties? wat is het precies wat doet het enzo?

***GEZOCHT!!!***

Filmkoerier Produkties is op zoek naar jong acteertalent voor haar nieuwe film! Ben jij of ken jij iemand die voldoet aan de volgende eisen:
- jonge vrouw (16 -28 jaar)
- jonge man (16-28 jaar)
En wil jij een hoofdpersonage spelen in korte filmproductie voor de ervaring, je portfolio of andere redenen? Stuur dan een bericht (incl. foto en mogelijke ervaring) naar:
filmkoerier...produkties@gmail.com
Wie weet zien we je snel!
Filmkoerier Produkties

Ik las laats dit berichtje ergens en het lijkt mij zelf erg leuk om er aan mee te doen, maar ik wilde even weten wat het precies was maar na effe googelen kon ik niks vinden? Alvast bedankt voor het helpen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vaak zetten ze zulke advertenties om mensen in te laten schrijven, ze vragen dan inschrijfgeld en vervolgens hoor je er nooit meer iets van. Omdat ze ook een gmail gebruiken heb ik het idee dat dit niet klopt. Heb je serieus interesse kun je beter bij een bureau in laten schrijven zoals Harry Klooster
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Yaantje,

Ik las je vraag op deze website, ik ben een van de medeoprichters van Film Koerier produkties. Hierbij wil ik vermelden dat wij geen castingbureau zijn die opzoek is naar leden en/of inschrijfgeld. Voor meer informatie kan je ons altijd mailen op filmkoerierprodukties@gmail.com.

Met vriendelijke groet,

Rowan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bewijst niets even vlug een account aanmaken (met spelfout) Jullie zijn niet eens te vinden op internet. Beetje vaag een "hoofdrol" zonder ervaring. Keep on dreaming.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nadat wij onze eigen naam op Google zochten kwamen we terecht op dit bericht dat eventueel ons imago schaadt, daarom is er inderdaad een account aangemaakt (vlug) en helaas een typfout gemaakt bij het registeren. We zijn inderdaad niet te vinden op internet, de website is in de maak. Wij zijn jonge filmmakers die met een beperkt budget een korte film & drama productie maken. Wij zijn hiernaast niet zo zeer opzoek naar een hoofdrol zónder ervaring, het is voor de casting geen vereiste. Hiermee willen we ook talentvolle mensen een kans geven. Ik hoop je hier voldoende mee te hebben geïnformeerd. Voor meer vragen kan je ons mailen op filmkoerierprodukties@gmail.com.