kent iemand filmkoerierprodukties? wat is het precies wat doet het enzo?

***GEZOCHT!!!***

Filmkoerier Produkties is op zoek naar jong acteertalent voor haar nieuwe film! Ben jij of ken jij iemand die voldoet aan de volgende eisen:
- jonge vrouw (16 -28 jaar)
- jonge man (16-28 jaar)
En wil jij een hoofdpersonage spelen in korte filmproductie voor de ervaring, je portfolio of andere redenen? Stuur dan een bericht (incl. foto en mogelijke ervaring) naar:
filmkoerier...produkties@gmail.com
Wie weet zien we je snel!
Filmkoerier Produkties

Ik las laats dit berichtje ergens en het lijkt mij zelf erg leuk om er aan mee te doen, maar ik wilde even weten wat het precies was maar na effe googelen kon ik niks vinden? Alvast bedankt voor het helpen!

Weet jij het antwoord?

/2500

Vaak zetten ze zulke advertenties om mensen in te laten schrijven, ze vragen dan inschrijfgeld en vervolgens hoor je er nooit meer iets van. Omdat ze ook een gmail gebruiken heb ik het idee dat dit niet klopt. Heb je serieus interesse kun je beter bij een bureau in laten schrijven zoals Harry Klooster

Beste Yaantje, Ik las je vraag op deze website, ik ben een van de medeoprichters van Film Koerier produkties. Hierbij wil ik vermelden dat wij geen castingbureau zijn die opzoek is naar leden en/of inschrijfgeld. Voor meer informatie kan je ons altijd mailen op filmkoerierprodukties@gmail.com. Met vriendelijke groet, Rowan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100