Weet iemand een goede site waar mijn vriendin en ik twilight breaking dawn part 2 kunnen zien?

Mijn vriendin en ik willen graag thuis op de bank twilight breaking dawn part 2 zien. maar nu kunnen we geen goede site vinden. normaal kijken wij via 'putlocker' / 'Sockshare' omdat die kwaliteit goed is. Maar we kunnen nu dus geen link vinden. Kan iemand ons helpen?

Bedankt. '
Demi & Samantha.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

hopelijk zal dit je helpen via die putlocker site:
http://www.tv-links.eu/movies/The-Twilight-Saga--Breaking-Dawn---Part-2_31651/
veel plezier met kijken alvast!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenlijk denk ik dat je nog nauwelijks of geen goede kwaliteit kunt vinden omdat de film nog in de bioscoop is. Maar je zult vast wel een camrip kunnen vinden op netflix. Succes in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het Nederlands is hij nog niet te kijken gratis online.
Maar hier heb ik de Engelse dat is hopelijk geen probleem.

http://www.alluc.org/movies/watch-the-twilight-saga-breaking-dawn-part-2-2012-online/424036.html