Waar vind ik sites waar ik direct een film kan bekijken, zonder download en met ondertiteling?

Ik wil graag naar scream kijken, maar je moet alles downloaden en ik heb wel al sites gevonden om direct films te bekijken, maar die zijn in het engels.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

http://www.ond-films.com/
ik kan nu alleen niet op die site komen dus weet niet of scream er op staat.
alleen je kan niet de hele film uitkijken.
je kan 72 min kijken en dan moet je soms een half uur of een uur wachten voor dat je verder kan kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan bij eumovies.eu, gratis en met ondertiteling.
Veel kijkplezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op www.letmewatchthis.com

de meesten doen het :) veel plezier
je hoeft voor deze site weinig Engels te kennen, het wijst zichzelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.kijk-films.com