Zijn er ergens films te koop met (wilde) dieren zonder achtergrondmuziek of geproken commentaar zoals in een documentaire?

Dus alleen met het geluid dat de dieren en de natuur zelf maken. Ik heb zoiets wel eens gezien als pauzefilm op een regionale televisiezender. Ik vond die film (kijken) erg ontspannend.

AANVULLING NA TWEE ANTWOORDEN: De dieren die ik heb gezien via de suggesties die tot nu toe zijn gegeven, zijn alleen vogels, vlinders en vissen. Ik zoek eigenlijk andere dieren zoals bijvoorbeeld honden of leeuwen. Laat me iets weten, als je andere suggesties hebt!

Antoni
15 jaar geleden

Antwoorden (2)

BBC planet earth (of elke andere docu van David attenborough) met het geluid van je tv uit lijkt me het beste beeldmteriaal. voor het dierengluid een cd'tje uit artis afspelen. Volgens mij zit er altijd wel iemand doorheen te praten bij een docu.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bijgevoegd wat links. Een DVD serie met oorspronkelijk natuur beeld en geluid.
Daarnaast ook wat bronnen met CD's met natuur geluiden. Plezier.