Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er ergens films te koop met (wilde) dieren zonder achtergrondmuziek of geproken commentaar zoals in een documentaire?

Dus alleen met het geluid dat de dieren en de natuur zelf maken. Ik heb zoiets wel eens gezien als pauzefilm op een regionale televisiezender. Ik vond die film (kijken) erg ontspannend.

AANVULLING NA TWEE ANTWOORDEN: De dieren die ik heb gezien via de suggesties die tot nu toe zijn gegeven, zijn alleen vogels, vlinders en vissen. Ik zoek eigenlijk andere dieren zoals bijvoorbeeld honden of leeuwen. Laat me iets weten, als je andere suggesties hebt!

Antoni
15 jaar geleden
934

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

BBC planet earth (of elke andere docu van David attenborough) met het geluid van je tv uit lijkt me het beste beeldmteriaal. voor het dierengluid een cd'tje uit artis afspelen. Volgens mij zit er altijd wel iemand doorheen te praten bij een docu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bijgevoegd wat links. Een DVD serie met oorspronkelijk natuur beeld en geluid.
Daarnaast ook wat bronnen met CD's met natuur geluiden. Plezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding