Het einde van de film 1408?

Ik heb het alternatieve einde gezien en ook wel eens het originele einde alleen waar kan ik online het originele einde nog een terug zien? Dus waar samuel L jackson in de auto stapt en in de spiegel kijkt en john cusack verbrand ziet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Die kamer was afgebrandt en die spullen van jhon waren daar nog sanuel wou ze terug geven aan de vrouw van hem na de begravenis maar die wou ze niet aan nemen uit eidelijk lusiterde samuel zelf naar die tape recorder en hoorde het dochtertje van john die al jaren over leden was op de achtergrond toen keek hij in de spiegel en zag john verbrand en toen besloot samuel die doos met die spullen tog af te leveren bij die vrouw van john inclusief de recorder uit eindelijk luisterde ze er zelf na en wist dat john iets ergs is over komen. Volgens mij maar dat weet ik niet meer seker heeft die vrouw nog een boek geschreven over de kamer 1408 maar dat weet ik niet meer seker maar ik sal segge download die film gwn via www.piratebe.com