waarom laten ze hier in nederland nog steeds na 12uur op tv zoveel!naakte vrouwen &gay"s zien?en niet gewoon een leuke film voor twee!

ik vind het niet normaal dat na 12uur op bijna elke tv kanaal alleen maar naakte vrouwen of gay''s op tv zijn te zien!waarom kan dat niet op 1kanaal en niemand heeft er last van!er kijken ook kleine kinderen stieken s''avonds naar de tv! en ik denk dat iedereen of parners het niet erg zouden vinden als er wat meer leuke films op kwamen! en dat ze niet gedwongen zijn om...naar 12u naar bed te moeten gaan slapen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal mee eens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat ook niet normaal!
Goeie vraag +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bedoelt al die bel sex. Afschaffen, vandaag nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er kleine kinderen 's avonds stiekem tv kijken, is dat de verantwoordelijkheid van de *ouders*, die blijkbaar niet goed opletten. En niemand wordt gedwongen om na twaalf uur te gaan slapen. Wat een geestelijke armoede, dat je je door de TV gedwongen voelt om te gaan slapen! Kun je echt niets anders bedenken dan voor de tv hangen?

Het beste antwoord

Vanavond is er anders om 23.35 wel degelijk een leuke film voor twee, zonder reclameblokken en naakte vrouwen: Psycho op 2.

Gewoon niet naar de commerciele zenders kijken en het valt allemaal best wel mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tsja. Het antwoord is even simpel als ontluisterend. Het zijn alleen de commerciële kanalen die dit doen. Men zendt op alle tijdstippen van de dag dat uit, waar het meeste geld mee te verdienen is. Ook overdag en 's avonds.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;) Slim van die reclamejongens.
Dik geld verdienen voor de commerciele zenders. daar gaat het nu eenmaal om en het zou hun worst wezen waardoor... Als er maar geld in het laatje komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon digitale tv nemen met alle extra kanalen hoef je die onzin niet meer te zien, en heb je altijd wel iets om te kijken na 12en. Die zenders verdienen na 12en nou eenmaal veel aan mensen die nog ff alleen zijn na 12en, en een drankje op hebben of zo en maar ff bellen naar zo`n lijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo werkt de commercie nu eenmaal. Aan die sex verdienen ze geld terwijl een film uitzenden alleen maar geld kost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk hebben Nederlanders er nog steeds behoefte aan om dit te zien en wordt er dus geld aan verdient.

We zijn wat dit betreft wat losgeslagen, na de Nederlandse preutsheid wat veroorzaakt werd door de christelijek cultuur. Komt wel weer in evenwicht.