kent iemand het gedicht uit de film is it just me?

Ik ben opzoek naar het gedicht dat Blaine verteld/schrijft aan het einde, wanneer Ernie het leest in een krant verteld de stem van Blaine het. Iets met een roos en het is een heel mooi gedicht maar kan het nergens vinden. Het gaat over de film is it just me.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de volgende site staan allerlei quotes uit die film en volgens mij staat onderaan dat gedicht.
http://quotenetoup.blogspot.nl/2011/03/movie-quotes-is-it-just-me.html

Toegevoegd na 1 uur:
But now I learned my lesson,
and I speak to those readers who somehow,
and sometime stop believing they could love.
Those who feel cut-off and result to give up,
it is for you, I share the verses of the rose:

When the nights have been too lonely,
and the road has been too long,
and you think that love is only
for the lucky and strong.
Just remember in the winter,
far beneath the bitter snow,
lights the sea that with the suns love,
in the screen,
they comes the rose.

Blaine
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
@ikkeniewete: Advies om de tekst van het gedicht in het antwoord op te nemen. Je loopt anders risico dat het antwoord wordt verwijderd. Want de link kan in principe volgende week niet meer bestaan. Maar als het gedicht hier te lezen staan, dan gaat die tekst niet verloren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt gelijk Amadea. De gedragingen van mods zijn onvoorspelbaar. Ik zal het aanpassen.