Waar komt Terra Nova op, en waar kan ik deze GRATIS terugkijken?

Ik heb Terra Nova gemist.
Ik weet de zender waar die op kwam niet meer, en waar kan ik die terugkijken?
Wel gratis hè?!
Thnx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Vanaf 19 juli is Terra Nova te zien op RTL 5.

Er is aangekondigd dat er geen tweede seizoen zal volgen door te lage kijkcijfers en te hoge kosten van de serie. De opbouw van de scènes vroeg om zeer veel geld. De eerste aflevering alleen al kostte 20th Century Fox 14 miljoen dollar (ongeveer 11.394.150 euro). 20th Century Fox geeft wel de mogelijkheid aan andere netwerken om de serie voort te zetten. Netflix (een Amerikaanse on-demand streaming mediamaatschappij) had interesse om Terra Nova over te nemen, maar heeft uiteindelijk ook afgehaakt omwille van het kostenplaatje.

Als je ze wilt herbekijken dan kan je dit via de volgende weblink doen:

http://iwatch.be/tv/series/terra-nova
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het gratis moeilijk te vinden zal zijn, anders moet je al via illegale wegen gaan zoeken zoals Torrents of Rapidshare en dergelike, ik wou je alleen maar helpen...
Op RTL 5 wordt dat uitgezonden je kan het alleen niet terugkijken op de uitzending gemist van RTL je zou het wel kunnen downloaden via een torrent (zie link) je hebt dan alleen het programma utorent nodig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hele seizoen staat op watch series, het is alleen niet ondertiteld

Toegevoegd na 16 uur:
Volgens mij doe ik het zo! Succes!
Gewoon letter T van terra nova intoetsen, ik pak meestal gorillla of daclips, altijd free gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even kijken hoe ik een link toevoeg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oo, en lukt niet op ipad2 ivm safarimdie opent dat niet, ik heb zelf de pc aangesloten op flatscreen, gaat perfect!
op deze site kun je terra nova terug kijken, je hebt alleen geen ondertiteling.