Zijn bananenschillen echt zo glad als je vaak in films etc. ziet?

In veel films en strips glijden vaak mensen uit over een bananenschil. Is die dan echt zo glad? Als ik er een eet voelt dat niet echt zo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Nee, bananenschillen in films zijn altijd overdreven glad. Mythbusters hebben het ook getest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
+ ;-) en ook voor het filmpje, vind hun altijd zo leuk!

Andere antwoorden (2)

Ze zijn heel glad, al rijd je er met je fiets overheen of stap je erop, je glijdt uit. Maar het is niet zo dat je een salto maak net als in die tekenfilms, dus het is wel overdreven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha ik zie het al voor me
haha nee, de bananenschil zelf is helemaal niet zo heel glad maar als er nog een klein stukje banaan in zit dan kun je er natuurlijk heel makkelijk over uitglijden. De banaan is zacht en als je erop gaat staan wordt het een glibberige smurrie.