Wanneer komt de film phineas en ferb dwars door de 2e dimensie in de bioscoop?

ook wel Phineas and Ferb across the second dimension.

Toegevoegd na 10 minuten:
Laat maar;

http://animatie.blog.nl/disney/2011/08/17/phineas-and-ferb-film-niet-langer-in-bios

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat staat er maar hij is toch niet in de bios gekomen... dat staat ook op die site; momenteel niet in de bioscoop.
Ik heb deze al gezien. Jaja online natuurlijk. Zal je zo in een prive bericht de link even doorsturen :-)

Toegevoegd na 5 uur:
Ik heb hem een paar uur geleden aangevraagd op movieshocker.com (mijn neefje wilde hem ook zien)

Je kan hem nu hier online kijken. Niet out of sync geen engelse ondertiteling, goede kwaliteit.

Phineas and Ferb the Movie: Across the 2nd Dimension (2011) « MovieShocker.com – Watch Movies Online For Free http://bit.ly/pttz4g
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was het antwoord wat ik op die vraag kreeg:

Beste Richard,

Bedankt voor je email.
Phineas and Ferb the Movie zal niet in de Nederlandse/Belgische bioscopen vertoond worden.
Op Disney Channel zal deze 19 november in premiere gaan en op Disney XD op 20 november.

Met vriendelijke groet,
Disney Channels Benelux